Пришла пора обговаривать новый график движения поездов на 2013-2014 годы.
От работников УЗ просочилась некоторая информация о предполагаемых изменениях в графике. Всё, что хоть немного касается Одесской железной дороги, выделил жирным шрифтом.
Планы на новый график:
1. Відмінити курсування поїздів:
• відмінити поїзд № 277/278 Донецьк - Сімферополь
• відмінити поїзд № 7/8 Київ – Чоп
2. Змінити періодичність курсування поїздам:
• № 4/3 Київ-Москва цілорічно через день, замість влітку щоденно, осінь-зима через день
• № 317/318 Запоріжжя-Одеса через день, замість щоденно
• № 13/14 Ужгород-Київ влітку через день, осінь-зима щоденно, замість цілорічно щоденно (вивільнення 16 вагонів). Вивільнені вагони будуть використовуватися для формування літніх поїздів
3. Ув’язати в загальний оборот по Києву состави поїздів № 40/39 Севастополь-Київ, № 72/71 Запоріжжя-Київ, № 146/145 Сімферополь-Київ та по Запоріжжю, № 72/71 Запоріжжя-Київ, № 120/119 Запоріжжя-Львів (вивільнення 15 вагонів)
4. Встановити курсування двогрупного поїзда № 141/67/142/68 Київ-Львів/ Варшава
5. Продовжити курсування денних поїздів «Інтерсіті+» Київ-Дніпропетровськ до ст. Запоріжжя та у зворотному напрямку
6. Призначити денні цілорічні поїзди «Інтерсіті» на напрямках: Харків – Сімферополь, Донецьк – Сімферополь, Дніпропетровськ – Сімферополь. Перевести поїзди № 81/82 Харків – Сімферополь, № 47/48 Донецьк – Севастополь, № 90/89 Дніпропетровськ – Сімферополь в категорію «сезонні» (літні). Поїзд № 90/89 Дніпропетровськ – Сімферополь перевести в категорію «сезонний» за умови призначення цілорічного курсування денного поїзда Дніпропетровськ – Сімферополь. Відправлення з Сімферополя по обороту з незначним простоєм.
7. Опрацювати з місцевою адміністрацією відміну поїзда № 616/615 Керч – Сімферополь
8. Призначити поїзд сполученням Київ – Тернопіль составом Південно-Західної залізниці з місцями для сидіння («Інтерсіті»)
9. У зв’язку з відміною поїзда № 321/322 Маріуполь – Харків змінити маршрут прямування поїзда 325/326 Харків – Луганськ на сполученні Харків – Маріуполь зі збереженням маршруту від Харкова до Дебальцеве
10. Перевести поїзд № 610/609 Чернівці – Окниця в категорію «вантажопасажирський». Провести роботу з місцевою адміністрацією
11.Перевести в категорію «сезонний» (осінньо-зимовий) поїзд № 667/668 Чернівці – Ковель. Вивільнення 2 составів – 16 вагонів
12. Ув’язати в загальному обороті поїзд № 363/364 Умань – Ясинувата з поїздом № 610/609 Одеса – Христинівка з продовженням маршруту останнього до Умані
13. Забезпечити курсування поїзда № 397/398 Черкаси – Львів влітку в загальному обороті з поїздам № 455/456 Черкаси – Сімферополь (періодичністю курсування 1 раз на 4 дні, замість через день), взимку з поїздом № 638/637 Одеса – Черкаси (Обслуговування ЛВЧД-3 Одеса-Головна Одеської залізниці). Вивільнення влітку 1 склад – 18 вагонів
14. Забезпечити курсування поїзда № 686/685 Одеса – Ізмаїл з використанням групи вагонів поїзда № 180/179 Одеса – Вінниця. Вивільнення 1 склад – 5 вагонів. Періодичність курсування кожного поїзда 3 рази на тиждень
15. Опрацювати з місцевими адміністраціями відміну збиткового поїзда № 668/667 Гайворон – Вінниця
16. Забезпечити обслуговування поїзда № 610/609 Тополі – Харків групою перестойних вагонів поїзда № 144/143 Харків – Санкт-Петербург.
17. Змінити розклад руху поїзда № 670/669 Кременчук – Бахмач з метою вивільнення вагонів
18. Організувати проведення прикордонно-митних процедур поїзда № 6/5 Київ – Москва по УЗ в пунктах відправлення та прибуття, аналогічно з поїздом № 2/1 Київ – Москва